Kui Sul tarbijana tekib mõne ostetud kauba või teenusega probleem, pöördu esmalt kaupleja poole. Enamik tarbijate pöördumisi saab just sel moel lahenduse. Kui Sa oma murele lahendust ei saa ja Sul tekib ettevõtjaga vaidlus ning Sa ei tea täpselt oma õigusi ega kuidas edasi tegutseda, küsi nõu meilt. Kiireim viis selleks on helistada meie nõuandetelefonile 6 201 707, mis töötab esmaspäevast reedeni kella 10.00–15.00.

NB! Esita oma küsimus, vihje või teabenõue arusaadavalt eesti keeles ning lisa sellele kindlasti oma nimi ja kontaktandmed, kuna muidu me ei saa sellele vastata.

 

Kui esitad meile pöördumise elektrooniliselt ID-kaardiga sisse logides, on Sul võimalik jälgida enda pooleliolevaid menetlusi ja lugeda Sulle saadetud kirju. Samuti saad näha oma lõppenud menetlusi.